Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani tiktok.si, ki je dostopna na povezavi https://www.tiktok.si/ (v nadaljevanju: ‘spletna stran’) in jo upravlja podjetje

Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:

  • te pogoje poslovanja,
  • politiko zasebnosti, ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo prodajni svetovalec iz klicnega centra stranke ustrezno in pravočasno obvestili.

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate:

1. Dokončna potrditev naročila

Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@tiktok.si.

2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave),
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Identiteta podjetja in kontaktni podatki

4. Postopek nakupa

I. Izbira izdelka

Na spletni strani www.tiktok.si izberite izdelek in kliknite na gumb “V košarico”. Izdelek bo uspešno dodan v košarico.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice

Na spletni strani www.tiktok.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice. S klikom na ikono Vas sistem pripelje v nakupovalno košarico. V košarici se uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.

Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora poleg izdelka klikniti na ikono “x” v stolpcu “Odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nazaj v trgovino”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

Izdelek se lahko odstrani tudi tako, da se z miško postavi na ikono nakupovalne košarice v zgornjem desnem kotu. Prikazali se bodo izdelkii, ki so bili dodani v nakupovalno košarico. S klikom na ikono “x” ob izdelku bo le-ta uspešno odstranjen iz nakupovalne košarice.

III. Nakupovalna košarica

V zgornjem desnem kotu se nahaja ikona nakupovalne košarice. S klikom na ikono Vas sistem pripelje v nakupovalno košarico. V košarici se uporabniku prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem dodal v nakupovalno košarico.

V nakupovalni košarici so razvidni vsi izbrani izdelki, njihova cena in količina, razvidna pa je tudi skupna cena izdelkov, cena poštnine in končna cena nakupa.

V polje “Koda za popust” lahko vpišete promocijsko kodo, če jo imate in kliknite na gumb “Uporabi promocijsko kodo”. Obračunan bo popust na skupno ceno izdelkov. Promocijska koda je časovno omejena in uporabnik jo lahko uporabi samo enkrat.

Če odstranjujete oziroma dodajate izdelke v košarico kliknite na gumb “Osveži košarico” in vse cene bodo osvežene.

Če se želite vrniti v spletno trgovino kliknite na gumb “Nazaj v trgovino”.

Za nadaljevnaje nakupa kliknite na gumb “Naprej na naročilo”.

IV. Podatki o naročilu

1. Način naročila

Za oddajo naročila se lahko prijavite/registrirate ali pa zaključite naročilo kot gost brez prijave. Izberite možnost “zaključite nakup kot gost” ali pa “Ustvarite nov račun” in kliknite na gumb “Nadaljuj”. Če ste se že registrirali vpišite vaše uporabniško ime in geslo ter kliknite na gumb “Prijava”.

2. Ustvarite nov račun

V primeru, da se želite registrirati v okencu obkljukajte “Želite ustvariti nov račun?” ter vpišite vaše želeno uporabniško ime in geslo. Po vpisu kliknite gumb “Nadaljuj”.

3. Naslov za plačilo

Vpisati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, naslov, poštno številko, naziv pošte in e-mail naslov) in jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Ko vpišete zahtevane podatke kliknite na gumb “Nadaljuj”.

4. Naslov za dostavo

Omogočamo Vam tudi možnost pošiljanja na drug naslov. Obkljukajte “Dostava na drug naslov”?, ter vpišite kontaktne podatke označene z zvezdico kot v prejšnjem koraku. V okno “Opombe ob naročilu” nam lahko posredujete opombe o naročilu, kot so posebna navodila za dostavo itd. Kliknite na gumb “Nadaljuj”.

5. Vaše naročilo

Izpisani so vsi izdelki, ki ste jih je med brskanjem dodali v nakupovalno košarico. Razvidna je njihova cena in količina, kot tudi skupna cena izdelkov, cena poštnine in končna cena nakupa.

6. Promocijska koda

V polje “Koda za popust” lahko vpišete promocijsko kodo, če jo imate in kliknite na gumb “Uporabi promocijsko kodo”. Obračunan bo popust na skupno ceno izdelkov. Promocijska koda je časovno omejena in uporabnik jo lahko uporabi samo enkrat.

7. Način dostave

Vključeni so tako stroški poštnine, odkupnine in vplačnine. Za skupno ceno se zaračuna strošek dostave 3.5€.

8. Način plačila

Izbirate lahko med plačilom po povzetju in plačilom po predračunu.

V.Zaključek naročila

Uporabnik zaključi naročilo tako, da obkljuka okence “Sprejmem Pogoje poslovanja in se zavezujem k plačilu” in tako sprejme splošne pogoje poslovanja. Naročilo zakluči s klikom na gumb “Zaključi nakup”.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam odpre novo okno z osnovnimi podatko o naročilu in zahvalo “Hvala, Vaše naročilo je sprejeto!”

Na e-mail naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa, kot tudi podatki o registraciji, če ste se med nakupom tudi registrirali.

VI.Dokončna potrditev naročila

Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter obvestilom, da je naročilo sprejeto in v obdelavi.

Ko bo naročeno blago odposlano, bo uporabnik o tem še enkrat obveščen preko elektronske pošte s podrobnostmi naročila in obvestilom, da je naročilo odposlano.

VII.Odstop od naročila

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@tiktok.si.

5. Uporabniški profil

I.Registracija in prijava

1.Registracija

Nov uporabnik se registrira tako, da klikne na povezavo “Prijava/Registracija” v zgornjem desnem kotu. Odpre se novo okno kjer pod rubriko “Registracija” vpiše zahtevane podatke (uporabniško ime, e-mail in geslo). S klikom na gumb “Registracija” se uporabnik registrira. Na podan email naslov dobi obvestilo, da je bila registracija uspešna.

2.Prijava

Uporabnik se prijavi tako, da klikne na povezavo “Prijava/Registracija v zgornjem desnem kotu. Odpre se novo okno kjer pod rubriko “Prijava” vnese svoje uporabniško ime in geslo ter klikne na gumb “Prijava”. Prijavi se lahko tudi tako da se z miško samo postavi na povezavo “Prijava/Registracija”, vnese uporabniško ime in geslo ter stisne gumb “Prijava”.

II.Moj račun

Ko se uspešno prijavite lahko dostopate do svojega računa preko povezave “Moj račun” v zgornjem desnem kotu.

Tu lahko spremenite vaše geslo in uredite oziroma spremenite naslove. V vašem računu so razvidni tudi vsi podatki o opravljenih naročilih in njihov status.

6. Cene

Vse cene navedene na spletni strani so končne cene in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki.

Končna cena nakupa vsebuje strošek dostave. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 (nismo zavezanci za DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Plačate lahko z gotovino ob prevzemu ali pa z nakazilom na bančni račun.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kar pa ne velja za naročila oddana po telefonu. V tem primeru ponudnik hrani podatke o naročniku samo v bazi podatkov o strankah podjetja v sklopu programa MiniBlagajna, ki ga podjetje uporablja za svoje računovodske potrebe.

Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.

7.Multimedijska vsebina

Na spletni trgovini www.tiktok.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije in videoposnetki izdelkov (slike in videi so simbolični). Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije in video prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.

8.Plačilo po povzetju

Blago, kupljeno preko spletne strani podjetja kupec plača po povzetju pošiljke poštnemu uslužbencu oziroma dostavljalcu.

Za dostavo blaga skrbi Pošta Slovenije običajno naslednji dan, vendar najkasneje v 10 dneh od odpreme. Kupcu se v tem primeru zaračuna provizija, ki jo Pošta Slovenije zaračuna za nakazilo ponudniku – 1,06€ za nakupe do 99,98€ in 1% vrednosti provizije za nakupe nad 99.99€.

9. Pravica do odstopa od nakupa – vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@tiktok.si. Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku Če zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko če prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Spletna trgovina tiktok.si, si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma pošljite po e-mailu na info@tiktok.si.

Prejeli ste poškodovano blago, kaj storiti?

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

10.Garancija izdelkov

Garancija izdelkov velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo in potrjenim garancijskim listom. Garancija za vse izdelke je najmanj 12 mesecev. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za potrošni material in poškodbe narejene z zunanjo silo.

Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.

Garancija preneha veljati:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….),
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja,
  • pri spremembah na izdelku,
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem očišenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.,
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku,
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka,
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja.

11.Dostava

Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Naročila, ki jih prejmemo ob delavnikih do 14. ure, bomo na navedeni naslov poslali še isti dan (v kolikor je izdelek pri nas na zalogi). Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Dostava poteka samo na področju Slovenije. Za dostavo blaga skrbi podjetje Pošta Slovenije. Blago je običajno pri vas že naslednji dan, vendar najkasneje v 10 dneh od odpreme blaga. Dostavni uslužbenec vas bo po vsej verjetnosti s pošiljko iskal doma v dopoldanskem času, v primeru, da vas ne bo doma, boste pošiljko lahko prevzeli na najbližji pošti. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.

12.Varnost

Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje robe, če je to potrebno (ime, naslov, telefon za dogovarjanje o rokih dostave). Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt. Po opravljenih davčnih in trgovinsko pravnih obveznostih vaše podatke izbrišemo.

13.Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb, Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

14.Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

onudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

15. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil dostop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

16.Pravica do obveščanja

  • informacija: imate pravico do neplačljivih informacij o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: info@tiktok.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
  • obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@tiktok.si.
  • preklic privolenj: dovoljenje za obveščanje se v toku naročevanja izrecno dovolili. Želimo vas opozoriti, da se bo podjetje po svojih najboljših močeh trudilo zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih trži na spletni strani. Klub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz!

17.Oglasna elektronska sporočila

Ponudnik bo uporabnikom pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@tiktok.si,
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

Oglasni material bo poslan v imenu podjetja z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani podjetja  (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

18.Prijava na e-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

19.Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@tiktok.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

20. Izdaja računa

Po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema prejme kupec predračun/dobavnico v PDF obliki na elektronski naslov za nakupljene artikle.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

21. Vklopi razum, zahtevaj račun!

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Vklopi razum, zahtevaj račun!

 

nalepka_1